MsR.com

Friday, September 3, 2010

Satu Kesilapan....


Assalammuailaikum......

Kenapa dia meluat kat aku???aku paham aku nie tak cukup bagus untuk dia...tapi tak payahla sampai buang friends...takkan selepas 1 satu....daripada situ aku ambik iktibar untuk tidak mengambil tahu pasai dia....tetapi hati aku masih lagi sayang terhadap dia...sayang sangat2 kat dia..tapi nak buat macam mana itu ialah keputusan darinya...aku perlu terima dan aku tak ada hak untuk memaksa dia...terima aku balik....kadang-kadang aku berasa sangat-sangat terkilan kenapa dia buat aku macam ni...tapi aku harus terima dengan tabah..kenapa dia tak boleh macam dulu?kenapa dia berubah??...hmmmm....kenangan dulu mengajar aku macam2...sampaikan aku sanggu buat apa sahaja untuk dia....aku sayang sangat2 kat dia!!!....masih syang lagi sekarang....tapi nak buat macam mana lagi...aku perlu akur dan terima atas keputusan dia...aku tak mahu mengungkit pa yang aku buat untuk dia...tapi....aku nak jugak penghargaan dari dia...
Baru aku tahu apakah erti percintaan, ia juga mengajar kita dari segi batasan,aurat dan juga perhubungan...antara dia dengan kita..
Aku perlu lupakannya,lupakan kisah hidup aku yang lama...
Lupakan dia....
kepada "dia"....jaga diri baik-baik, study hard, yang paling penting jaga kesihatan
achieve your ambition...!!...make your family proud of you...
Muhammad Syafiq minta maaf sangat2 kt "dia"....atas kesilapan yang syafiq buat selama ini...walaupun syafq tak akan hantar mesej kt "dia" syafiq tetap minta maaf dari dia...walaupun dia pernah mengecewakan aku, aku tetap maafkan dia dari hujung rambut sampai hujung kaki..
aku nak dia tahu aku yang aku tak dak niat langsung nak sakit hati dan bagi dia rimas kat aku, aku buat semua tu sebab aku sayang kat dia aku nak ambik tahu pasai dia....tu ja...tnya kesihatan dia....
Aku harap dia maafkan aku!!.buka hati dia untuk maafkan aku balik...untuk hari raya ni aku mintak maaf sekali lagi....dan jga diri baik2!!

Mohon Seribu Kemaafan dari Muhammad Syafiq Bin Mohd Ruzi.....

No comments: