MsR.com

Sunday, September 5, 2010

Seronokya.....



Assalammuailaikum......
Hari ini merupakan..hari yg agak seronok..sebab a
ku,hafiz,zhafri n last but not least aiman...hehe
Kami semua buka puasa kat luar hr nie....makan steamboat...yum3.
.
..tapi ini ialah detik2 yg menyeronokkan sebab
lpas nie aku tidak dapat kumpul macam ni lagi sebab i hv to start my new life, starting my study as well...
.This week last jgk aku nak jumpa semua kawan2 aku balik...Dengan kesempatan ini juga aku nak minta maaf kepada semua kawan-kawan kau yg smada aku terlanjur kata or buat hampa semua marah kat aku...aku minta maaf sangat2....Aku sayang semua kawan2
aku!!!...jaga diri hampa elok2, n ill pray for yr success n achieve yr ambition...:)
Semoga hari ini menjadi pengajaran buat kita dan menjadi kenangan yang akan mengajar kita erti persahabatan.

"Kenangan serta pengalaman yang dapat kita ukir tidak dapat dijual beli yang akan menjadi pengajaran dan juga pasti akan segar dalam ingatan".... -MsR

No comments: